perjantai 18. joulukuuta 2015

Pienehkö tauko taas..

Onneksi mä kirjotan tätä blogia lähinnä itelleni, koska ihan hupsua, että viimisin postaus tuli melkein neljä kuukautta sitten. Lähinnä syynä on kuvien puute, meen aina neljän jälkeen töistä tallille, ja meillä valitettavasti kentän valovoima ei riitä ihan kuvaukseen.
Lähinnä ollaan haettu tässä nyt jotain treenikuvioita, olen lukenut ihan hillittömästi muiden blogeja, hakien inspiraatiota ratsastamiseen. Nyt alla on ollut lukuisat siirtymiset niin askellajin sisällä kuin niiden välillä. Mulla tuppaa aina ratsastaminen menemään vähän haahuiluksi, joten aina pitäisi olla jokin ajatus, kun selkään hyppää.



Siirtymien avulla ollaan saatu aika kivasti hevonen aina kuulolle, mutta jotenkin nää säät ja kaikki masentaa niin, etten osaa ottaa kaikkea iloa siitä irti. Ratsastaminen siis sujuu, mutta kyllä mulla on vähän ikävä kesää, kun mennään tuolla sateessa ja tuiskussa.
Myöskin tuon eläimen karsinakäytös vetää välillä pinnan kireälle. Herra haluaisi vain pihalle kokoajan, joten kuntoonlaittaessa karsinassa tuntuu välillä, että voisin myydä sen samantien makkaraksi, kaiken steppailun ja päällekävelemisen takia. Mutta eiköhän se tuosta parane, kunhan vaan harjotellaan, ja harjotellaan ja harjotellaan..

Yritän taas ihan teitä lukijoita ajatellen alkaa taas päivittelemään ahkerammin, ja ottamaan vaikka viikonloppuisin poikaystävää tai kaveria ja edes puhelinta mukaan, että sais vähän päivitettyä materiaalia tänne kuvapuolelle :) Ne on mun mielestä kuitenkin näiden tekstien suola.

Btw, mun vanhat Tretornit hajos, joten merkkiuskollisena tilasin uudet ja ne on aivan ihanat! Mun pitkäsäärellä ei paljoa valinnanvaraa ole, ja näissä pituus riittää ehkä jopa liiaksi asti <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitokset kommentistasi!